طنز نوشته جدید

سرگرم کننده ی آفتابی

طنز نوشته جدید

1-توی یه خیابون تصادف شده بود،بعد این راننده هاش خیلی بافرهنگ
هرکدوم تکیه داده بودن به ماشینشون منتظر پلیس بودن!
من رفتم جلو از یکیشون پرسیدم: چیجوووری شد تصادف کردین؟؟؟
یارو گفت: من چه میدونم! از این شاسکولِ بی عرضه بپرس!
اون یکی گفت: با منی عـــن چهره!!؟؟ تو برو الاغ سواریتو بکن!
این یکی شاکی رفت یقه شو گرفت گفت:
به من گفتی عن؟؟ بدبختِ کچل!
اون یکی گفت: یقه رو ول کن گوووزووو!
میزنم با آسفالت یکی بشی ها!!!
بعدم یکی ذاااارت خوابوند تو گوشش.....
خلاصه که هیچـــــــــــی ،
با یه سوال ساده ریده شد به هرچی فرهنگ و ادب آریایی بود

2-خوش شانسی یعنی چی؟
خوش شانسی یعنی اینکه مامانت اجیل و شیرینی عید رو بزاره تو اتاق تو چون اتاقت سرده

3-مشترک گرامی شما برنده ساعت رولکس شده اید لطفا برای اطلاعات
بیشتر به سایت : شتر در خواب بیند پنبه دانه مراجعه کنید .

4-امروز ي دختره رو ديدم داشت با تلفن ميگفت از محضر كه اومديم از محضر تا خونه رو شيريني ميدم يعني بي شوهري اينقدر بهش فشار آورده ؟

5-یارو کیست؟موجودی است که به شدت در مقابل فهمیدن مقاومت می کند

6-رفتم مهمونی غذا سبزی پلو بود با کوکو سبزی بعد یه بند غر میزنن که چرا سبزی خوردن نمیخوری؟؟؟
 آخه بزم اینقدر سبزیجات نمیخوره.

7-یا محول الحول و الاحوال...

8-حالمونو بیشتر نگیر بیخیال احسن الحال...

وسالهاگذشت کسی ندید که با "خاک انداز"کسی خاک بندازد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: طنز، ،
نويسنده : امیررضا مرعشی