سرگرم کننده ی آفتابی

جک جدید

روز قيامت خدا مي گه مردي زن ذليل برن اون طرف وايستن بقيه اين طرف. همه مردا مي رن تو قسمت زن ذليل ها وي ميستن به جز يک نفر. خدا هيجان زده مي شه کلي اون مرد رو تشويق مي کنه و بعد ازش مي پرسه: تو چرا نرفتي اون طرف؟ آقاهه مي گه: زنم گفته همين جا وايسا جُم نخور تا من برگردم

 

بچه: مامان! شاهزاده رویاها با اسب سفید یعنی چی؟ مامان: یعنی یه خری مثل بابات

 

از پیرزنه میپرسن شوهرت بدیم یا بفرستیمت مکه؟ پیرزنه میگه ننه جون مکه که فرار نمیکنه 

 

به زی زی (زن زلیل) می گن: ای زی زی (زن ذلیل)! چرا تو شستن ظرف ها به زنت کمک می کنی؟ میگه خوب اونم تو شستن لباس ها کمکم می کنه!

 

مي دوني نصف النهار چيه؟ شامي است كه از نهار باقي مانده. 

 

دنيا را بدون خانمها تصور كنيد: بازارها خالي، پولها اضافه، خيابونها خلوت، مخابرات ورشكست شده، شيطون بيكار!

 

مردی تعریف می کرد که با دو دوستش به جنگل های آمازون رفته بود و در آنجا گرفتار قبیله زنان وحشی شدند و آنها دو دوستش را کشتند. وقتی از او پرسیدند چرا تو زنده ماندی، گفت: زن های وحشی آمازون از هر یک از ما خواستند چیزی را از آنها بخواهیم که نتوانند انجام بدهند. خواسته های دو دوستم را انجام دادند و آنها را کشتند. وقتی نوبت به من رسید به آنها گفتم: لطفا زشت ترین شما مرا بکشد!

 

یک روز سه زن که سر یک چیز پیش پا افتاده دعوایشان شده بود در کلانتری با صدای بلند داد و بیداد راه انداخته بودند. طوری که کم مانده بود شیشه ها ترک بردارند. ظاهرا قصد ساکت شدن هم نداشتند. اما وقتی مامور پلیس به آنها گفت که اول کسی که بزرگ تر از دو نفر دیگر است، حرفش را بزند، همه آنها ساکت شدند!



:: موضوعات مرتبط: لطیفه، ،
نويسنده : امیررضا مرعشی


دسکتاپ زیبا



:: موضوعات مرتبط: تصویر، ،
نويسنده : امیررضا مرعشی


desktop



:: موضوعات مرتبط: تصویر، ،
نويسنده : امیررضا مرعشی


جک باحال

غضنفر ميخواسته به فلسطينيا كمك كنه، براشون سنگ پست ميكنه!

 

پسر خسیسه به باباش میگه : بابا چرا ما مثل بقیه با کشتی سفر نمیکنیم ؟ بابا میگه : خفه شو شناتو بکن

 

ميره رستوران ميگه: غذا چي دارين؟ گارسون ميگه: كاستيدگيلينكوفينوستا با ليمو! تركه ميگه: كاستيدگيلينكوفينوستا با چي؟

 

غضنفر میره به دانشگاه به دو دلیل می فهمن اوسکوله:
1.سامسونیتش رو می ذاشت تو ذنبیل
2.وقتی استاد تخته رو پاک میکرده اونم دفترش پاک می کرده

 

يه روز حیف نون و غضنفر داشتن باهم شطرنج بازي ميكردن شاه دق ميكنه ميميره

 

اقای لاف و یه فرانسویه راه می رفتن، فرانسویه می گه: ما ایفل رو ۱ ماهه ساختیم، فلان جا رو ۲ ماهه، خلاصه، هی گفت و گفت تا این که آبادانیه چشمش به برج آزادی افتاد، یهو گفت: ای بابا، این که الان اینجا نبود!!

 

دو تا دروغگو داشتن از کنار یک کوه رد می شدن یکی به دیگری گفت: اون مورچه را می بینی که بالای اون کوهه؟ اون یکی هم گفت: کدوم یکی را می گی؟ اون یکی را گه چشمش بازه یا اون یکی که چشاش بسته است

 

یارو باباش می میره، هفتش شلوغ می شه، چهلمشو بلیطی می کنه!

 

خسیسه قله اورست رو فتح كرد.بهش ميگن انگيزه ات چي بود؟؟ ميگه خدا لعنت كنه كسي رو كه گفت اون بالا نذري ميدن.

 

یه روز یه غضنفر میره مهمونی بهش پولکی میدن. وقتی داشته میرفته میگه چیپس هاتون شیرین بود...نگین خر بود نفهمید.



:: موضوعات مرتبط: لطیفه، ،
نويسنده : امیررضا مرعشی


بررسی گوشیHtc one m8

زومیت :سال گذشته، اچ‌تی‌سی با معرفی تلفن هوشمند One نشان داد که طراحی یک تلفن هوشمند تا چه حد می‌تواند دقیق و عالی باشد. کیفیت ساخت بالا، طراحی خیلی شیک و امکانات مالتی‌مدیای نسل قبلی در نسل جدید پرچمدار اچ‌تی‌سی، یعنی One M8 نیز تکرار شده است. در M8 که در واقع بروزرسانی وان قبلی محسوب می‌شود، برخی از ایرادات مهم پرچمدار نسل قبل رفع شده است و حالا این محصول قوی‌تر، سریع‌تر، زیباتر و خوش‌ساخت‌تر از قبل شده است. طراحی بی شک اچ‌تی سی در زمینه طراحی ظاهری تلفن‌های پرچمدار خودش اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین‌ها است. M8 نیز مثل وان قبلی از بدنه آلومینیومی بسیار زیبایی بهره می‌برد تا وقتی آن را در دست می‌گیرید حس یک کالای با کیفیت و درجه یک، به شما منتقل شود. در نسخه جدید وان، خبری از لبه‌های پلی‌کربنات نیست و اچ‌تی‌سی لبه‌های دستگاه را با بدنه یکپارچه نموده تا بیش از ۹۰ درصد از سطح بدنه فلزی شود. دقت و ظرافت در بخش‌بخش این تلفن به خوبی قابل مشاهده است. هرچقدر بیشتر به لبه‌ها و بدنه‌ تلفن نگاه کنید بیشتر از آن خوشتان می‌آید.
در قسمت جلوی دستگاه علاوه بر نمایشگر 5 اینچی دو اسپیکر قدرتمند Boomsound نیز وجود دارد که حفره‌های مربوط به آن‌ها به شکل استادانه‌ای در بدنه ایجاد شده‌اند. هرچند اضافه کردن اسپیکرها در لبه‌های بالا و پایین دستگاه باعث افزایش حاشیه دور صفحه نمایش در این دو قسمت شده اما این موضوع موجب می‌شود تا همواره صدای اسپیکرها به خوبی شنیده شود. در اکثر تلفن‌های‌هوشمند حال حاضر، اسپیکرها در لبه‌ها یا پشت دستگاه جای می‌گیرند که در هنگام بازی یا استفاده از تلفن، دست کاربر بر روی دریچه خروجی اسپیکرها قرار می‌گیرد. اما این مشکل در اسپیکرهای وان به دلیل جای گرفتن آن‌ها در جلوی دستگاه به مراتب کمتر رخ خواهد داد. اچ‌تی‌سی یک چراغ LED را برای اطلاع‌رسانی کاربر از نوتیفیکیشن‌های جدید در داخل اسپیکر بالایی قرار داده که به زیبایی دستگاه کمک کرده است. اچ‌تی‌سی دوربین جلوی دستگاه را به 5 مگاپیکسل ارتقاء داده تا نظر مثبت افرادی که به عکاسی از خود علاقه دارند را به خود جلب کند. از طرف دیگر در M8 دیگر خبری از دکمه‌های فیزیکی خازنی نیست و آنها جای خود را به دکمه‌های لمسی روی صفحه نمایش داده‌اند.

در لبه‌های کناری دکمه‌های تغییر حجم صدا و درگاه حافظه خارجی و روی لبه بالایی که تنها بخش پلی کربناتی دستگاه به شمار می‌رود، دکمه پاور و سنسور اینفرارد وجود دارند.

 

پشت دستگاه به خاطر استفاده از دو دوربین کمی از حالت شکیل و دلربای نسل اول خارج شده، اما همچنان زیبایی کلی دستگاه در سطح به مراتب بالاتری نسبت به رقبا است.

وان ام 8 به وجود این که سایز آن نسبت به نسل قبل تغییر کرده همچنان از  ارگونومی بسیار خوبی بهره می‌برد و دلیل آن نیز انحنای لبه‌ها و فرم کلی پشت دستگاه است. با این حال هنوز مشکل سُر بودن بدنه و بالا بودن امکان افتادن تلفن از دست وجود دارد. راه حل این موضوع هم استفاده از کاور هوشمند و فوق‌العاده جذاب Dot View است که اچ‌تی‌سی به شکل استادانه‌ای آن را طراحی کرده. در Dot View می‌توانید زمان، وضع هوا، متن‌های خبری، ایمیل و تماس تلفنی را بدون اینکه صفحه‌نمایش را لمس یا محافظ را باز کنید، مشاهده نمایید. محافظ مشبک جدید اچ‌تی‌سی قادر است به شکل زیبایی کاربر را از تماس جدید یا پیامک دریافت شده مطلع کند.
نمایشگر
اچ‌تی‌سی در نسل قبلی One از صفحه نمایش IPS LCD بسیار با کیفیتی بهره برد و در نسل جدید نیز همان رویه را ادامه داده و تنها سایز آن را به ۵ اینچ افزایش داده است. دقت نمایش رنگ‌ها در این صفحه نمایش بسیار خوب است و زاویه دید و کنتراست تصویر آن نیز قابل قبول به نظر می‌رسد. رنگ سیاه در این صفحه نمایش به اندازه AMOLEDها عمیق نیست اما قابل قبول است و از طرفی رنگ سفید آن فوق‌العاده طبیعی است.

سخت‌افزار
اچ‌تی‌سی در وان ام 8 علاوه بر استفاده از پردازنده و سخت‌افزار قوی‌تر، رابط کاربری سنس را نیز ساده‌تر و سبک‌تر کرده تا تجربه کاربری حتی ذره‌ای با تاخیر و لگ همراه نباشد. وان ام 8 یکی از روان‌ترین گوشی‌های اندرویدی به شمار می‌رود و شما می‌توانید خیلی خیلی سریع به بخش‌های مختلف سیستم دسترسی داشته باشید.
استفاده از دکمه‌های لمسی روی صفحه مزایا و معایب خود را دارد ولی به نظر می‌رسد که استفاده از این نوع دکمه‌ها هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و اکثر تولیدکننده‌های هوشمند اندرویدی از دکمه‌های لمسی روی صفحه به جای دکمه‌های فیزیکی مستقل بهره می‌برند. مهم‌ترین مزیت استفاده از این دکمه‌ها آن است که روی بدنه فضای بیشتری به نمایشگر اختصاص داده می‌شود، اما نکته عجیب این است که اچ‌تی‌سی با وجود استفاده از دکمه‌های لمسی هنوز فضایی که در نسخه قبلی به دکمه‌های خازنی اختصاص داده بود را حفظ کرده و روی آن لوگوی HTC را حک کرده است. بنابراین اچ‌تی‌سی از مهم‌ترین مزیت دکمه‌های لمسی که تخصیص فضای بیشتر بدنه برای نمایشگر است، استفاده نکرده و این موضوع به نظر عجیب می‌رسد.
اسپیکرهای استریوی بوم‌ساوند وان نسخه قبل بین رقبا بی‌رقیب بود و اچ‌تی‌سی در نسخه جدیدآنها را بهبود بخشیده و به گفته خودش حجم صدای خروجی را ۲۵ درصد بیشتر کرده و گستره صوتی را هم بهبود داده است.

هنوز اظهار نظر درباره باتری این دستگاه زود است، ولی بنا به بررسی‌های صورت گرفته و ادعاهای خود اچ‌تی‌سی باتری وان جدید نسبت به نسخه قبلی با بهبودهای چشمگیری روبرو بوده و یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود.
اچ‌تی‌سی وان جدید دو دوربین در پشت دارد. دوربین اصلی یک ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل است که با اندکی بهبود نسبت به نسخه قبل همراه بوده است. فناوری اولتراپیکسل باعث می‌شود تا عملکرد دوربین در نور کم خیلی خوب باشد. قابلیت Duo Camera در واقع ترکیبی از یک دوربین اولتراپیکسل به همراه یک دوربین ثانویه برای ذخیره اطلاعات عمق تصویر است. Duo Camera همچون دوربین لایترو، امکان تغییر فوکوس بر روی بخش‌های مختلف تصویر، پس از تصویربرداری را می‌دهد. به کمک این قابلیت می‌توان اطلاعات جزیی یک صحنه را دریافت و امکان ارائه طیفی از افکت‌های خلاق و زیبا را فراهم کرد. این افکت‌ها به شما امکان می‌دهند بهتر از هر زمان دیگری تصاویر خود را ثبت کنید. اچ‌تی‌سی قابلیت تغییر فوکوس را UFocus می‌نامد و کاربر از طریق آن می‌تواند سوژه عکس را با بطور کامل از پس زمینه جدا کند یا افکت‌های خاصی را بر روی پس زمینه تصویر اعمال کند.

اچ‌تی‌سی در M8 همچنان نرم‌افزار خبر خوان BlinkFeed را حفظ نموده و این‌بار SDK‌ آن را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده تا بتوانند نرم‌افزارهای خود را با آن سازگار کنند و به توسعه آن کمک کنند.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی، ،
نويسنده : امیررضا مرعشی


جک جالب

مداحه میگه: چراغ ها رو خاموش کنین ببرمتون کربلا , چند دقیقه بعد چراغ ها رو که روشن میکنن میبینن همه ساک به دست وایستادن دم در , مداحه میگه شما ها غضنفر اید؟ میگن نه, ما خنگولیم , غضنفرا تو اتوبوسن

 

يه نفرو محكوم به اعدام در اتاق گاز مي كنن . وقتي مي برنش مي بينه اتاق سقف نداره .
ميگه : اين چه اتاق گازيه كه سقف نداره ؟ 
مي گن : كپسول گاز كه خورد تو سرت مي فهمي !!!

 

یه روز خسیسه تو مسابقات رالی شرکت میکنه وسط راه مسافر سوار می کنه!!!

 

از حیف نون می پرسن آرزوت چیه؟ میگه: دکتربشم از اتاق عمل بیام بیرون بگم: متاسفم

 

يه پسر خصیصه به پدرش ميگه امروز عوض سوار شدن دنبال اتوبوس دويدم و 25 تومان كاسب شدم . پدره ميزنه تو گوش پسره و ميگه : دنبال سواري ميدويدي بيشتر تو جيبت ميماند 

 

بچه خسیسه نمره بيست مي گيره . باباهه مي زنه تو گوشش بهش ميگه : کره خر توکه با 10 هم قبول مي شدي . لازم بود اين همه خودکار مصرف کني ؟

 

به غضنفر میگن چرا سي ديت انقدر خش داره ميگه:آخه زير قسمتهاي مهمش خط كشيدم !

 

غضنفر نميتوانند با 110 تماس بگيرند .چون كليد 11 رو روي تلفن پيدا نميكنند!

 

يه روز غضنفر ميره مغازه لوازم خونگي چشش ميافته به فلاسك ميپرسه آقا اون چيه؟ مغازه دار ميگه اون فلاسكه ميپرسه كارش چيه ميگه هر چيز سردي رو بزاري تو ش سرد نگه ميداره هر چيز گرم هم بذاري توش گرم نگه ميداره مرده خوشحال ميشه و يكي ميخره فردا كه ميره اداره باخودش ميبره رييسش وقتي فلاسكو ميبينه ميگه ببينم چي تو اون فلاسكت داري؟ ميگه اقاي رييس 2 تا الاسكا دارم با 3 تا فنجون قهوه!

 



:: موضوعات مرتبط: لطیفه، ،
نويسنده : امیررضا مرعشی


desktop HD



:: موضوعات مرتبط: تصویر، ،
نويسنده : امیررضا مرعشی


داستان طنز

یک مهندس رفت کلانترى تا براى همسر گم شده اش فرم پر کنه !
مهندس : زنم رفته خرید ولى هنوز برنگشته خونه !
پلیس : قدش چقدره ؟
مهندس : تا حالا دقت نکردم !
پلیس : لاغره ؟ چاقه ؟
مهندس : یک کم شاید لاغر یا چاق !؟
پلیس : رنگ چشمهاش ؟
مهندس : دقیقاً نمی دونم !؟
پلیس : رنگ موهاش ؟
مهندس : والا هى رنگ می کنه !!
پلیس : چى پوشیده بود ؟
مهندس : پیراهن !؟ … یا مانتو !؟ … نمی دونم !!
پلیس : با ماشین رفته بود ؟
مهندس : بله
پلیس : اسم ، رنگ و شماره ماشین ؟
مهندس : یک AUDI مشکى A8 . با موتور V6,
حجم ۳۰۰۰ سوپرشارژ با۳۳۳ اسب بخار قدرت و دور موتور و تیپ ترونیک
هشت سرعته اتوماتیک با قابلیت تبدیل به مد دستى
و تمام چراغهاش فول LED با دیود هاى تنظیم نور براى تمام فانکشنهاش و…
یک خراش خیلى کوچولو هم روى در جلویى سمت شاگرد…
(مهندس به اینجا که رسید زد زیر گریه !)
پلیس (متاثر!) : گریه نکنید !
ما ماشینتون رو براتون پیدا می کنیم !



:: موضوعات مرتبط: طنز، ،
نويسنده : امیررضا مرعشی


پ ن پ

کلاغ دوساعت داره قار قار مىکنه.
بعد رفىقم مى پرسه کلاغه?
گفتم پ` ن` پ` قنارىه داره متال مى خونه

 

به داداشم میگم به پرنده هات سبزی دادم خیلی دوس دارن. میگه یعنی میخورن؟؟
میگم پ ن پ میشینن باهم سبزیارو پاک میکنن

 

طرف باهم تصادف کرده سرم خون اومده میگه آقا سرتون خون اومده میگم پ ن پ من خودنویسم جوهرم پس داده

 

رفته بودیم بازار .. ابجیم به ماهیا اشاره کرد گفت : اینا رو از تو آب میارن بیرون ؟
گفتم : پ ن پ .! از دل کوه استخراجشون میکنن .!

 

رفتیم چین.
گارسون ‏2تا چوب آورده.‏ ‏
رفیقم میگه:‏ با اینا باید بخوریم؟ ‏
گارسون میگه:‏ پ ن پ چینگ چانگ چیونگ!!

تو کلاس دستمو بلند کردم
معلم گفت : سوال داری ؟
گفتم په نه په خواستم بگم Hi Hitler (های هیتلر)

 

بلاﺧﺮﻩ ﺑﺎ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ ﺗﻤﺎﺱ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﻭ ﮐﻠﯽ ﺷﺎﮐﯽ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﻣﺎ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻫﻤﺶ ﻗﻄﻊ ﻣﯿﺸﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻥ . . . . . ﭖ ﻧﻪ ﭖ ﺍﮔﻪ ﻗﻄﻊ ﻧﺸﻪ ﮐﻪ 1- ﺷﻤﺎ ﮐﯽ ﺑﺮﯾﺪ دستشویی 2- ﮐﯽ ﺑﺮﯾﺪ ﺣﻤﺎﻡ 3- ﮐﯽ ﻏﺬﺍ ﺑﺨﻮﺭﯾﺪ 4- ﮐﯽ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺮﺳﯿﻦ 5- ﻭﺍﻻ ﺍﮔﻪ ﻗﻄﻌﺶ ﻧﮑﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺮﺩﻩ ﮐﺸﺎﯼ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﻗﺖ ﺟﻨﺎﺯﻩ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎ ﺟﻤﻊ ﮐﻨﻦ . . . . . . .

 

رفتم مرغ فروشی میگم سلام مرغ دارین؟ میگه پ ن پ خرس داریم تازه روزی 3تا تخمم میزاره !!!!



:: موضوعات مرتبط: پ ن پ، ،
نويسنده : امیررضا مرعشی


....چیست؟

خواب دیدن چیست?  به صورت انلاین در رویاها بودن است

 

اولادک چیست؟
تعجب نکن آقا!!!
همان نوزاد به زبان افغانیه...

 

جومونگ چیست؟





به شخصیت اصلی هر فیلم ساخت کره ژاپن وچین جومونگ میگوییم.

 

نکن چیست
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کلمه ایست که برای تحریک شخصی برای انجام دادن کاری گفته میشود

 

تو درس نداری ؟ " چیست؟
.
جمله ای است کصافط
که فرد برای تضعیف روحیه ی فرد مقابل با لحن دستوری به کار میبرد
و نامبرده بعد از شنیدن آن خودش را به کوچه ی علی چپ زده و و در بیشتر مواقع پاسخ "درس ندارم " از وی شنیده میشود.
ـــــ
شما ها درس ندارید؟

 

کاریت ندارم راستشو بگو چیست؟ قویترین و کاربردی ترین روش اعتراف گیری مادران...البته در بیشتر موارد فرد اعتراف کننده از چند ناحیه اسیب میبیند

 

آش رشته چیست؟
.
.
.
.
غذایی خوشمزه که هر چه قدر هم بخواهی کم درست کنی اخرش همه که میخورن هیچ کلی هم اضافه می آید

 

سینگ این چیست؟
.
.
.
.
همون سوتی دوست بنده است که سر کلاس مبانی در نهایت کلاس گذاشتن در حین توضیح چگونگی ساخت ایمیل بود که خیلی شیک و مجلسی sing in رو تلفظ کرد سینگ این

 

"خمیازه" چیست؟


پیامی ازبدن،که اعلام میکنه 10درصد باتری باقی مانده !

 

زندگی چیست :

تصویری از نقاشی خداوند !!!
فقط مال بعضیا رو داده داوینچی کشیده  ....
مال ما رو هم کوکب 6 ساله از ....

 

 



:: موضوعات مرتبط: طنز، ،
نويسنده : امیررضا مرعشی