مطالب طنز

سرگرم کننده ی آفتابی

مطالب طنز
1-ساده که باشی.....
*
*
*
*
*
*
ته دیگ ماکارانیت را می خورند و می گویند ((چرب است تو نخور...))
 
 
2-از غضنفر میپرسن :به نظرت کسی تو ماه زندگی میکنه؟ میگه :آره، مگه نمی بینی شبا چراغاش روشنه؟
 
 
3-مورد داشتیم هواپیما ی مسافر بری به علت سنگینی کلیپس دختره سقوط کرده بعد همه جادرجا رفتن اون دنیا تازه عمق فاجعه این جاس که همون دختره از کلیپسش به عنوان چتر نجات استفاده کرده الانم صحیح و سالمه
 
 
4-دیدین صبحا که بیدار میشین بعدش یه لحظه دوباره میخوابین، بیدار که میشی میبینی ۳۰دقیقه گذشته...؟؟؟
حالا تابلوئه که ۲دقیقه بیشتر نخوابیدیا! فکر میکنن ما خریم...!!!
5-تو هم مثل اولاد خودمی...
ترفند پیرمردها برای ماچ کردن دختر ها و زنها دم عید
 
 
6-وقتی کسی بهت میگه کلی گفتم منظورش اینه که فلانی بی خیال جزئیات شو! گیر نده ول کن! اصلن غلط کردم!
 
 
7-دست دوستم یه گوشی آی فون دیدم حسودیم شد. اومدم خونه به مامانم گفتم من یه اپل می خوام!
مامانم یه لبخند مرموزی زد، شب که بابام اومد دیدم دستش یه پلاستیک سیبه!
مامانم گفت تو فکر کردی من و بابات انگلیسی بلد نیستیم؟
 
 
8-من ۹۹% به خاطر این نمیرم به تیم بارسلونا
که هنوز ی امضای خاصی پیدا نکردم که هوادارام اومدن بهشون بدم.
اون یک درصد هم به خاطر اینه که هنوز باشگاه بارسلونا بهم پیشنهاد نداده ^_^
مدیونی اگه فک کنی همش به خاطر اون یک درصده
خوش به حال دخترا..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

مغز ندارن راحتن!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: طنز، لطیفه، ،
نويسنده : امیررضا مرعشی